Hari ini dalam diari hidupku...

My morning was miserable...
The green baju kurung was somehow uncomfortable, and small~ but I don't think I collected fat anywhere recently... But I just didn't like it. I compared it with the sample baju kurung they sent to the tailor - the one i like - n yes, it is indeed smaller than that baju kurung.
I was frustrated. I babbled a couple of sentences. "Tikki, you're sure this's not Basma's or Deena's???" etc etc,, and Tikki go like: "Noooo... You're the only one who have baju kurung. Orang lain semua baju kebarung..."
OK- end of baju. I forced myself.
Then the tudung. It's really stupid. I swear I'll never ever again pakai tudung macam tu... So horrible... I just don't know how to explain how terrible I felt...
Anyways, things went on fine later. Very fine, alhamdulillah. And I had a great day, masyaAllah...
akad nikah

pelamin masa baru siap

bilik pengantin yang sangat cantik, subhanallah...

perbincangan doktor-doktor...

sesi fotografi

all the girls with abah n abg amin

amad - ummi - nela

pengantin with my twin bros ismail (w kakak bushra) n ishak (w abg amin)

- 080706 -
[Bicara kita adalah bicara sufi - tanpa suara dan kata-kata - kerana penghubung kita hanyalah suara hati - bertemu dan berpisah kerana Allah]

Comments

* shuhada * said…
herm..assalamualaikum nihlah. maybe awk dah tak ingat sape kite kot. but kite still ingat awak n kenal awak. n dtg masa ur sis wedding. dtg ngan my sis. kak intan=) hr tuh awak ade borak ngan die kan? herm.. kak bushra sangat comel n sweet..suke tgk muke die n sangat secocok ngan abg amin..

Popular posts from this blog

Recipe: Air-fried Keropok Lekor

right person at the wrong time

Happy Teachers Day!