back from STC in Pangkor

hehe...

the Summer Training Camp in Pangkor with MISG was really great! Allahu Akbar!

actually I was quite sick - with a li'l headache and fever + very bad sore-throat (eh, macam mana eja???) + lost my voice on Saturday + and until now I'm coughing so bad when night-time comes.. hmm.. kak MJ, anak usrah awk ni dah terikut sangat jejak langkah awak plak huhu... smoga kte+awak lebih rajin makan ubat & lebih rajin jaga kesihatan yeh!!! ^__^

anyways, I created a new record in my driving database. Drive from Shah Alam to Lumut ^__^ lalu Kelang, Sabak Bernam, etc etc... (tak hafal peta pulak...) hehe...
[[mungkin dah menjawab soalan mereka yg tertanya-tanya knape Nela tetap nak drive walaupun kurang sihat...]]

But the bad news is, I didn't bring my camera to Pangkor coz my Bro was borrowing it. T_T huwaaa......... tak dpt nak pamerkan dalam blog ni betapa ciptaan Allah Maha Kuasa di luar sana sangat cantik + mendamaikan... smoga ada hikmahnya...

I really hope I can keep in touch with many of the STC participants. I know I can't keep in touch with all, not even more than 5 of the sisters yg baru kenal I think... -__-" but I'll try my best! as pledged during "Deklarasi Pangkor"...


^__^
another step towards the final destination
Hidup Ini Hanya Sekali, Hiduplah Dengan Penuh Erti

Comments

Abu Khalid said…
Salam

Suka sangat menyibuk tatkala sibuk nak xm ni :j

Shah Alam>>Kelang>>Kampar>>Sabak Bernam>>Batang Berjuntai>>Bidor>>Teluk intan>>Sungai Perak>>Setiawan>>Sri Manjung>>Lumut
Anonymous said…
kak nihlah !!
hanan herrreee ~~ heee
stc pangkor mengingtkan lagi tentang ape itu sebenarnya perjuangan .. so sowi tak inform bile tak pat g trainee n trainers tuh ...
sgt sedey tak pat g ...
rugi2 .. rugi2 !!!! aaaaaa ..

Popular posts from this blog

Recipe: Air-fried Keropok Lekor

right person at the wrong time

Victorious