sekitar P R U & sesudahnya

hoho..

semua orang sedang sibuk dengan Pilihan Raya Umum yg akan berlangsung beberapa hari lagi...

saya ???

-__-" tak cukup bulan huhu!!

lagipun, tarikh mengundi clash dengan aktiviti lain yang telah dirancang sejak pertengahan tahun lepas.. saya akan berada di luar Malaysia selama 4 hari, nsyaAllah..

tapi, kenapa saya tak melibatkan diri langsung ???

huhuhu... secara jujur, saya rasa seperti tak boleh nak maafkan diri sendiri... sebab satu-satunya alasan saya adalah : exams + projects
wuuuu..... i'm feeling soo terrible... T__T

saya doakan yang terbaik buat calon² PRU yang memperjuangkan Islam dan juga sahabat² yang terlibat.. semoga Allah memberkati usaha antum dan memberi sebaik-baik ganjaran..

berazam : nak melibatkan diri di masa akan datang.. masa tu patut dah grad degree CIE ameen!! huhu~ tapi tak berpeluang merasa pengalaman penglibatan masa masih study..


7 Mac - Multimedia Project submission
8 Mac - out & away~~~
11 Mac - back home
13 Mac - quiz Electronics
15 Mac - Multimedia Project presentation
15 Mac - Leadership project report presentation
15 & 16 Mac - KBM yg best~

Comments

[ Nazihah ] said…
4 hari..bestnya..jalan-jalankah?? nak ikut boleh? hehe TAPI..
Anonymous said…
kalau tak dpt vote..
at least dpt give sumtin..
it is same as da`wah..

perlu diigt.. politik tak dapat dipisahkan dari islam.

Popular posts from this blog

Recipe: Air-fried Keropok Lekor

right person at the wrong time

Victorious