siblings rivalry

masih terus dihujani bicara 'dorongan' untuk aku belajar dengan lebih (sangat!) rajin dan fokus.

namun...
tiap kali itu juga aku spontan tunduk menahan kelopak mata dari dibasahi mutiara jernih...
kalau diikutkan mahu aku terus bangkit dan menghadap buku --- hanya buku akademik. ya, bukan buku riyadussolihin, bukan buku seerah, bukan readers digest; bukan buku-buku yang berfaedah tetapi tidak berkaitan dengan kursus kejuruteraanku.
"aku tahu aku tahu!!!" bentak hatiku yang sememangnya kurang kesabaran.

hati sahaja yang ketandusan kesabaran, hakikatnya aku jarang sekali melenting atau merajuk. mungkin itulah yang dinamakan makan dalam. dan ianya sangat tidak sihat dan merbahaya untuk seorang pejuang.

sebab itulah aku mewujudkan blog ini


Computer - C++ Programming
Physics - Electronics
Physics Lab - General Physics

A! A! A!
Semua mesti A untuk sem ni! A- boleh dimaafkan. Tapi kena berusaha untuk A jugak!!!!!
Mesti! Mesti! dan sangat MESTI!!!

Ya Allah...
Hanya Kau yang berkuasa di atas segala sesuatu...
Jika itu yang terbaik untukku, perkenankanlah...

Comments

Popular posts from this blog

Recipe: Air-fried Keropok Lekor

right person at the wrong time

Happy Teachers Day!