Monday, June 11, 2007

Family Trip

Family Trip to Surabaya, Indonesia
last week 4th-7th June 2007
huhu... dengkinye... kene tinggal :(

Mt. Bromo
awan yg sgt tebal dan cantik!! subhanallah!!

my beloved Mom ^__^

climb! climb!! horseback riding... waaa bestnye -__-" *jealous*

my twin bros ^__^ comel sgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apple Farm!!!

Burung kakak tua...
hinggap di tangan mereka...
saya kena tinggal di malaysia...
jadi mereka hanya berdua...

hwa hwa hwa ^__^


Tiger cub with my li'l siss n bros

Huwaaa!!! jealous!!!
i too had a pic with a tiger cub!!!!!!
~3 years ago, in 2004... huhuhu...

oit!!! study!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
esok exam!!!!
uh-uhh...

6 comments:

mujahid said...

huhu bestnye cantik gler..tak tersampai lagi tempat2 kat sekitar nusantara ni..orang pekse mmg la kena tinggal hehe..sabo2!!exam besok =)

B+a+i+e+L said...

best giler...
ana tak tahu lah kelahiran ke berapa baru b0le sampai kat tempat2 macam tuh...
yap...betoi tu moja...orang pekse buat cara pekse...
habis pekse pi lah mana nak pi pun...

hihihi...


bai : bulan JUN ni full dgn prgm KRJ...ada mana2 org KL nak merasa prgm KRJ Johor ke???

cik tim said...

nela kite leh :) je..
:)
:)
hehe

sidQi said...

"Burung kakak tua...
hinggap di tangan mereka...
saya kena tinggal di malaysia...
jadi mereka hanya berdua..."
(qouted : nela)

ini sajak yg sangat meruntun jiwa ye?

"ana tak tahu lah kelahiran ke berapa baru b0le sampai kat tempat2 macam tuh..."
(qouted : b+a+i+e+l)

uhu ye ye.. bila yek dapat merasa pegi sana?

ala.. nanti ajak sape2 pegi secret recipe je la ek :p

Nihlah Johari said...

hiks hiks~
suda abis paper tadi..
mohon smua doakan yg terbaik yg setimpal dgn usaha yg telah di'dedicate'..

to muja:
eih??? tak abis bjalan lagi kat syria tu? aiyoo.. bek jalan2 bnyk2 ag,,, 2 minggu lebey je lg kan?

to baiel:
huwa bulan Jun juga penuh dgn program.. trima kasih atas jemputan.. len kali jemputlah lagi.. hihi..

to cik tim:
leh ape tim? keje2 k-intl tu eks? bagus2.. teruskan usaha! ;)

nj to sidq:
oit! ade plak sajak.. lagu kekanak la tu.. kadangkala menyanyi juga berjaya mengubat hati yg lara ^__^ hiks2x~
erm, secret recipe.. haa...!! tunggu muja balik la, sbb ana utang dye gak huhu XP

sidQi said...

ahaha bulih2.. ana on je :)