Tuesday, July 28, 2009

havoc

I NEED OXYGEN!!!

fuh.. fuh.. baru 3rd week sem 1 ni..

17.5 credits hours JE -- some would say

but 4 mini projects and 2 labs are driving me vegetable.. haha.. not nuts but vege.. coz i have classes from 8:30 a.m. to 5 p.m. (no break except for Zuhr on Tuesdays) every day!
and this 1st semester of the academic year is always hectic with events.. al-quds day with all those related campaigns and engineering sports carnival for now..

anyways,
this is the not-so-latest pic of my beloved huge-but-little-for-this-pic family

taken on 4th of July 2009

4 comments:

Tuan Azmil Abdullah said...

Atikah is taller meh? :O

solahuddin the warrior said...

yusuf bile

malaysia baru said...

Macam mana ada persandingan pulak?
Dulu hujjahnya persandingan ialah rukun agama Hindu...
Nabi s.a.w. dan sahabat2 r.anhum ada amalkan ke?

Bila kita yg sukakan agama pun terpengarauh dgn tarikan dunia....

Nihlah Johari said...

nj to malaysia baru:)
saya taklah hebat utk berhujah2 ttg hukum bersanding. cuma utk pengetahuan pihak tuan, keluarga saya pun tak suka bersanding2 ni.. pelamin tu sekadar untuk ambil gambar utk dibuat kenang-kenangan. tak ada acara 'duduk menayang diri semata2' di atas pelamin, renjis merenjis, etc2.

lagipun, bila lagi nak ada gambar the whole family kalau bukan masa kenduri? raya pun tak semua dapat kumpul.. kalau family saya lah..