sekali lagi... examingitis...

esok, saya ada 2 mid-term exam + 2 assignment kena hantar + 1 quiz yg macam 2 quiz

11:30 pagi - exam Digital Signal Processing
2:00 ptg - exam Data Structure & Algorithm Design + hantar assignment
5:00 ptg - hantar assignment Differential Equations + ada quiz

sebenarnya ada satu quiz, tapi sebab saya kena gastrik masa quiz yg lepas dan lecturer malas nak buat replacement quiz, quiz esok akan cover markah utk 2 quiz... hwa hwa hwa...

emmm... saya amat mengantuk sekarang, tapi kena kEnA KENA stUdyyyy... woohooo~~ gambatte kudasai ^^,

semoga sem ni jauh lebih baik dari sem lepas walaupun saya amik sangat banyak credit hour.. 19 wooo... O__o" 6 core subjects + 1 seminar + 1 skills TaeKwon-Do

oh! cakap pasal TaeKwon-Do, haritu pertama kali saya join tournament WTF. guess what~~ i lose on the first round!! hwaaa... SEBAB!! kena 4 kali warning i.e. tolak dua markah... SEBAB!! saya tak tau dalam WTF tak boleh tumbuk kepala/muka orang!!! huu.. kesian fadhilah dari matric tu, dua kali kot kena direct punch kat muka, takde glove pape.. indeed, sejak 10 tahun lepas saya join taekwondo memang menumbuk orang masa sparring adalah satu reflex action.. kalau dapat ITF dapat point tu.. aisey..

oho.. dan seminar.. haritu saya dan Paan ade wat presentation pasal "TAKEOVER: A New Vertical Handover Concept for Next-Generation Heterogenous Networks". research oleh 2 orang korean researchers. hwa hwa~ initially, the title wasn't that. tapi baca title pun kitorang dah freak out. i was really thinking what in the world is this crap thing??? after a week of research (which was done most by Paan) barulah kitorang tau yg title tu budak communication engineering punya.. aisey.. nak tak nak kena teruskan jugak.. last2 minute (rasanya disebabkan ke-blur-an kitorang) sir kecikkan lagi scope research @ presentation kitorang jadi takeover nu.. tangan sejuk badan menggeletar nervous akhirnye kitorang berjaya present di depan..

dan.. the good news is:
MY HANDS DIDN'T SHAKE WHEN I HELD THE MICROPHONE!! ^^ weee~~

satu kemajuan.. sila tepuk tangan utk saya.. ^__^

eh, bukan action tau, berkongsi kegumbiraan saja..

thanks to my beloved hubby for his continuous support in making me do public speaking.

Comments

AZIAH AZMEE said…
goood luck nela..

Popular posts from this blog

Recipe: Air-fried Keropok Lekor

right person at the wrong time

Happy Teachers Day!